Kramar kan lysa upp en dag!

Hejsan alla glada (och ledsna)!!!! Idag har jag haft en ganska bra dag. 
Vad gör ni om ni ser en ledsen person? Jag vet inte riktigt vad jag gör. Det beror jag självklart på vem det är. Men tänk om det var en ganska nära vän? Till en person som jag bara är bekant med noterar jag att hon/han är ledsen. Men jag går liksom inte fram till den personen och ger den en kram. Men till personer som jag är ganska bra kompis med vill jag göra lite mer än att säga "hur är det?". En kram. Att ge en kram till någon är nog en ganska bra sätt att visa att man bryr sig. Nu säger jag inte att man ska gå runt och krama alla (även om man kan det), men om man ser en ledsen kompis, gå fram till den personen och ge den en kram. Den personen blir nog lite gladare bara för en enkel kram. Men det behövs inte så mycket mer. En kram kan visa tusen ord, så är det bara. Och om du kramar andra så lyser Jesus igenom det. man ser din vänskaplighet och man ser Jesus. Jesus lyser igenom!!!
Jag har redan lagt upp den här videon, men jag gör det igen. Det är så himla underbar och jag kan inte se den utan att bli glad!
 
En Ny Generationgrupp har gjort detta!!<3<3<3<3<3<3<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype