Jesus överger dig aldrig!

Det var otroligt länge sedan jag bloggade;(
Just nu är min pappa i Nepal:) Där undervisar han pastorer som inte har någon undervisning alls. Nepal är ett Hinduistiskt eller Buddistiskt land. Jag är inte så insatt, men något sådant. Han ska vara där i 2 veckor. Förut så fick man inte vara kristen i Nepal. Men nu är det väckelse där! Och jag vill ha en sådan väckelse i Sverige! Jag bara längtar till dess! Någon gång kommer det bli väckelse! Men det kanske inte kommer vara så lätt. Men vad gör man inte? Vi som är kristna, vi vill bara vara kristna, ingen kan hindra oss! Jesus är allt för mig och jag vill inte leva utan honom! Han är en del i mitt hjärta. Och han ska vara där, så länge jag lever, och efter det. Det har jag bestämt. Det kan ingen ta ifrån mig. Om det är något som folk inte kan ta ifrån mig är det Jesus. För han finns där hela tiden, jämt. Och han överlämnar dig aldrig! Jesus finns där i ditt hjärta om du tilllåter det. Så är det bara!<3 Ingen kan ta Jesus ifrån dig om du inte vill det. Oavsätt om du är älskad eller hatad, ensam eller poppis, ledsen eller glad. Jesus överger dig aldrig. Ibland känner man sig ensam och inte alls älskad. Men det är inte sant. Du är inte ensam varken om du tror det eller inte. Klart slut.
*Googlebild*
 Jesus är med dig! Och han vill prata med dig!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype