Planetshakers

Idag har jag inte gjort så mycket. Eller jag har varit på stan, men inte så mycket mer än det och skolan;) Jag lysnnar på musik. Jag lyssnar på Planetshakers. De är jättebra! De ska komma på Båten i september och jag måste börja lyssna på de (visste inte vilka de var försän jag fick reda på de skulle på Båten) för jag villl ju kunna låtarn aså jag kan sjunga med! ;) De kommer från Australien och gör sin första spelning i Sverige på Båten;) Det kommer bli askul! ÅÅ, längtar såå mycket!
"Like a fire" av planetshakers. Den är ganska lång, men bra;)
Lägger in mycket musik nu, men det är så härligt att lovsjunga Gud! Speciellt med bra låtar! Och sedan lyssnar jag på musik hela tiden, jag vaknar sätter på, pausar går ner och äter, går upp sätter på, stänger av går till skolan, från skolan sätter på, pausa när det är middagen, på efter middagen, av när man ska sova. Det är typ min dag;) Men hejdå och ha det gött!
Jesus älskar just dig!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype