Ni måste se den!!!!!!!!!

Hej!
NI MÅSTE BARA SE DENNA VIDEO!

Om ni vill kan ni spola fram till 0.57. Spola även fram till 11.35. Kolla båda!!! se vad som händer där;) Helt otroligt! Gud är GOD! Men se helst från början så förstår ni mer!<3 Ni behöver inte se hela, men den är fantastisk! Och tänk på att det inte är bara de här personerna som kan be och det händer saker. Alla kan be! Och detta som händer på videon händer i verkliga livet! I kyrkor, samanhang, konferenser, på gatan, på toget, på skolan, universitetet, jobbet ÖVERALLT!!! spanien, Sverige, England, USA, Nepal, ni fattar;)
.
Man kan be för en sak i flera år, utan att det händer något. Men man kan även be och på en sekud händer det! Det fattar vi inte riktigt. Vi får helt enkelt lita på Jesus!<3
Ha det gött!!!
.
Glöm inte att kommentera!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype