min dag idag, TOPPEN!

Idag redovisade jag! Det gick jättebra! Det var en som frågade, mest om bön faktiskt. Så det är ju lite intressant. Jag tog upp Jesus, bibeln, lovsång, bön, gemenskap, helanden och hur många kristna som finns i världen. Det var lite nervöst i början, men det gick bra;) Jag vill nå ut till mina klasskompisar, jag vill at just de ska bli troende. Så jag började med en redovisning, sedan får jag fortsätta att be. Jag hoppas att något kommer att hända. Men jag vill ju inte att folk ska bli rädda heller. Så ja, det är ganska svårt. Folk idag är ganska rädda, spec om kristendomen. Men vi håller ju att starata (startat!) en NG-grupp. Alltså en skolgrupp. Det är också spännande hur det kommer att bli! Tänk om det kommer folk?! Gissa hur glad jag skulle bli då?! Men vi ska sätta upp afischer och annonsera. Vi ska även skicka sms till alla våra kompisar. Det kommer bli så kuuul!!!!!!!!
Imorgon ska jag också redovisa om kristendomen. Vi har halvklassgrupper. För vi är så himla många (31 st!) så då ska den andra gruppen ha so imorgon, så då ska jag också redovisa för de;) Men allvarligt? vad ska jag skriva nu? Min dag har varit toppen enligt mig;)
Förästen  så ska jag lägga in ett inlägg med bara lovsång<3
Ha det gött! Be för allt! För Jesus hör allt!!!!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype