Lovsång

Tänkte lägga in lite mer lovsång, himla härligt!!!!!
How great is our God, så himla HÄRLIG!<3 den finns även på svenska!
Ole Borud. Sjukt bra! Har varit på en av hans konserter, och han verkligen ÄGER! Han är norsk xD Det kanske inte riktigt är lovsång, men han sjunger till Jesus. Det finns en till som gör i hans gener. Han heter Samuel Ljungblahd. Han är också sjukt bra! Men han gör lite mer Gospel musik;)
Samuel Ljungblahd<3
Hillsong med Hosanna. Sjukt UNDERBAR!!!!!!! Vill bara lovsjunga Gud när jag hör denna underbara lovsången!!<3
Jesus vill att du ska följa honom. Ha älskar dig, och han vill att du ska ha det gött i ditt liv!!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype