Jesusmanifestation;)

Hejsan!
Idag har jag haft en superdag!
Gick rätt så bra på engelskaprovet (tror jag). Bad till Gud att det skulle gå bra, och det gjorde det! Sedan hade vi ju NG-gruppen. Men vill kallar det JLY=Jesus Loves You<3 Så här och med kallar jag det för JLY-gruppen;) Då vet ni vad jag pratar om;) Det var så himla roligt idag. Det kom inga fler:( Bara jag och Emma. Men det är ändå roligt. Vi bad, och gissa? Hur härligt var inte det?! Den Heliga Anden var verkligen där!!!! Vi bad och jag ville inte sluta!<3 Det blir så, när man väl har börjat. Kan man inte sluta!!!!!!!! Men vi var tvugna:( Var tvungen för att gå hem. För idag var det ju Jesusmanifestation i Umeå!!!! Det var väll lite kul. Det var väldigt många där, men... Nu kommer det ett men. Men, ingen bra lovsång. Bara psalmer. Och dessutom var det knappt några på stan:( Så det var typ bara vi som var med i "paraden" som var på stan;( Det var några, de filmade, och det var ju coolt. Typ kanske 4 st som inte var med i "paraden" filmade. Det var ju ganska coolt, hahah;) Men det var om sagt inte så bra lovsång. men jag fattar inte. Om man ska se kristendomen som en annan religion än en traditonell och som bara ber och sjuger psalmer kommer det inga ugdomar! Det var typ inga ungdomar idag!:( Men om Ungdomar ska komma måste man ha lite ösigt!:) Men aja, herrå!!! Jesus älskar dig! Jesus är ditt ljus i din dag!!!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype