Jesus vet allt!!!

Ibland kan man känna sig lite ensam. Men det är du inte! Gud är med dig! Han är närmre än ditt skinn. Han vet allt om dig. Innan du föddes så hade han det uppskrivet. Han vet hur många hårstrån du har! Han vet vad du tänker! Han vet vad du vill ha till middag. Han vet allt! Men det är bra! Gud vill alltid det rätta. Han gör alltid det rätta. Om du följer Jesus så kommer du också göra rätt!!!! Ibland kanske du ber om att du vill bli bästis med någon speciell person. Men det kanske du inte blir. För Gud vill alltid dit bästa, och det kanske inte blir det bästa om du blir bästis med den personen. (vi kallar den personen man vill bli bästis för Fia.) Utan det kanske blir en annan person än Fia, kanske Mia;) Men då blir du mycket lyckligare! Man kanske ville bli bästis med Fia, men hon skulle bara utnyttja dig. Eller vara dum med dig, och du märker inte det. Och det tycker inte Gud om. Så om du följer Gud, så kommer det bli bra, oavsätt!
Jesus loves you!!!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype