Inbjudan till NG-grupp

Nu har jag och min kompis bjudit med våra kompisar till NG-gruppen!!!! Hoppas det kommer några! Imorgon kör vi! Be för oss, att det ska komma folk. Att det ska komma folk som är intresserade. Vi behöver bli bedd för! Våran skola har inte många kristna elever. Men fler ska det bli! Håller tummarna och ber så det knakar!!!;) Men Gud gör under, och det kommer det också ske på våran skola!<3 Älskar att jag kan skriva om min tro på denna blogg. Det känns så skönt att få sriva av sig;) Men godnatt!!!<3 Gråt ut hos Jesus! Lämna dina synder hos honom! Be, läs bibeln, sjung lovsång och ha det härligt med Jesus!!! Han gör under! Be för det, då kommer det att hända saker! Jesus är starkare än vad vi kan ana!!!!
There is power in the name of Jesus!!!!;)











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype