Hej!

Hallå alla glada!
Idag har jag frågat UG om vi fick annonsera på deran anslagstavla, och ja, det fick vi! Så nu kör vi igång! Jag har en fråga till er:) tycker ni att jag ska lägga till min blogg på http://kristnabloggar.com? Det är en hemsida som pubbliserar en blogg så att fler märker bloggen. Får kanske fler läsare då, men ändå;)  Idag på so:n såg vi på Moses filmen. Har kanske någon av er sätt den? Den är ju ganska "barnslig" men ändå så säger den om budskapet och hur det egentligen var. Så den är bra, även om den är animerad;) På måndag har vi prov i Judendomen, och det är ganska mycket i Judendomen. Ikväll ska jag spela saxofon på en konsert och jag hoppas att det ska bli kul och att det ska gå bra, haha. Men ajja, hejdå!
Be mycket, ni vinner på det! Och starta en NG-grupp, det vinenr ni också på! Jesus välsignar dig!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype