Hej alla glada!

Hejsan alla glada!
Idag ska jag bara chilla;) Igår så skackade jag lite om konfirmationen. Har redan anmält mig för länge sedan. Men det finns två läger. 1: då är man på en folkhögskola i ca 4 veckor. 2: Man är i fjällen i en vecka. Och på folkhögskolan i ca 3 vekor. Förts bästemde jag mig för 1. Men ska ändra till 2;)
I veckan anmäde jag mig till Båten!!!!!! Så sjukt mycket jag längtar!!!!!<3 det kommer bli sååå kul!!
LÄÄÄÄÄÄNNNNNNNGGGGGGGGGTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAARRR!!!!
Ni förstår... hehe.
Men i augusti ska min familj och kanske mina kompisars familj till Ö-vik. Där ska vi på nNew Wine. Det kommer nog bli nice! Tänkte fara på OAS. Vill dit, men vi ska skaffa hund. Så det blir lite svårt. För OAS är inte i närheten, utan i Göteborg och utanför Sundsvall. Så, ja. Men OAS (oas styrelsen) är verkligen en riktigt bra konferens! Både för barn, vuxna och ungdomar! Har gått på den i nästa varje sommar sedan jag var ett år;) så det rekomenderar jag!
Men hejdå alla glada!
Tänk på att Gud har en plan för ditt liv! Om något går snätt, då brukar jag tänka "det kommer att bli bra. Gud har en plan, och då kommer det bli bra!" så tänk på den du!!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype