Dagens fråga

Jag har tänkt att ställa några viktiga frågor som tillhör livet. Tänk över de lite. Det kanske inte gäller alla personer om frågorna. Men de flesta kanske tänker den tanken då coh då. Jag är en av de.
Varför tycker inte du om ditt utseende? (eller någor med ditt utssende)
Vad vill du göra med ditt liv?
Vad har du tänkt dig med skolan? Ska du bara sitta och slappa, eller vill du komma in på det programet på gymnasiet du vill in på? Ska du bli president eller en som jobbar på MAX?
Ska du vara taskig mot andra? Eller kanske tänka på andra? Du kanske vill vara en person att se upp till?
Tänk över de här frågorna. Det är inte så mycket om kristendomen. Men det är också viktigt i kristendomen. Frågor är ganska bra att tänka på lite då och då. Då kanske man får en blick, eller kanske tänka om, vem vet?
Jag ska börja med dagens fråga;)<3 Och då är det inte "Vad tycker ni om bloggen?" eller "Vad tycker ni jag ska blogga mer om?" Sådana kommer INTE upp på dagens fråga. Men det kanske dyker upp en sådan på ett annat blogginlägg:) Men sedan får ni jättegärna ställa frågor till mig genom att kommentera! Skulle vara jättekul! Men ha det så gött, och glöm inte att kommentera!
Du är värdefull!!!!!!!!!
Jag har tänkt att ställa några viktiga frågor som tillhör livet. Tänk över de lite. Det kanske inte gäller alla personer om frågorna. Men de flesta kanske tänker den tanken då coh då. Jag är en av de.
Varför tycker inte du om ditt utseende? (eller någor med ditt utssende)
Vad vill du göra med ditt liv?
Vad har du tänkt dig med skolan? Ska du bara sitta och slappa, eller vill du komma in på det programet på gymnasiet du vill in på? Ska du bli president eller en som jobbar på MAX?
Ska du vara taskig mot andra? Eller kanske tänka på andra? Du kanske vill vara en person att se upp till?
Tänk över de här frågorna. Det är inte så mycket om kristendomen. Men det är också viktigt i kristendomen. Frågor är ganska bra att tänka på lite då och då. Då kanske man får en blick, eller kanske tänka om, vem vet?
Jag ska börja med dagens fråga;)<3 Och då är det inte "Vad tycker ni om bloggen?" eller "Vad tycker ni jag ska blogga mer om?" Sådana kommer INTE upp på dagens fråga. Men det kanske dyker upp en sådan på ett annat blogginlägg:) Ni får jättegärna ställa frågor till mig genom att kommentera! Skulle vara jättekul! Men ha det så gött, och glöm inte att kommentera!
Du är värdefull!!!!!!!!!
Det här  är en jättehärlig lovsång!!;) Av Jesus Culture. Underbar!!!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype