Bibeln.

Idag läste jag Bibeln. Ibland kommer man fram till spännande texter och iblan tråkiga. Men man kan även komma på en text som är... Konstig, man förstår den inte riktigt. Men det gör man inte med Bibeln. Man förstår inte allt. och det är ganska bra att veta. För tänk om vi förstod allt. Jag menar, då skulle vi inte ha några frågor till Gud och fråga vad han menar med det. Eller så skulle man kanske inte få svar på sina frågor. Och man kan inte häller tolka den på sitt sätt. Så Bibeln är som en liten gåta. Man förstår inte allt, men det viktigast förstår man.
Ha det gött! Jesus älskar dig hur mycket som helst!!!!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype