Skype

jaa, nu skypar jag och några kompisar;)) kul, kul. Igår hade vi It-föreläsning, Andreas Skog heter han som hade föreläsning. När jag kom till Skala, vårat högstadie, så spelade han Hillsong United. jag bara. Det där lyssnar jag på!!!!!!! Jag blev typ glad. men jag kände ingen honom också, så jag frågade pappa om han känner honom, såklart han gjorde det;)) btw, har ni sätt det här KONY grejen??? om ni inte, gör det!! Och då ber vi Gud att han ska hjälpa detta folk som både är emot detta och vill ha förändring och försöker också att göra förändring. och för de som blir drabbade, jag ber att du ska vara med de, och att de ska känna kärlek från dig, att de inte är ensamma. var med de, i Jesu namn! Gud välsignar dig!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype