Oj,oj,oj

Ojjjj, vad det var länge sedan jag uppdaterade!!!! ja, men man har ju ett eget liv också...;) det har hänt ganska mycket efter senast uppdateringen, såklart. tex har jag varit på lovsångskväll med Bengt Johansson. han är ju bra! Sedan ska vi kanske ha en lovsångskväll med den kyrkan jag brukar gå till. det är jag och min pappa som kom på det. vi har inte så mycket ungdomar på våran kyrka, så det kanske lockar lite, får kanske med klasskompisar också. vem vet?! jag har också varit på begravning. men nu har farfar kommit till Jesus. det är ju bra... fast fortfarande sorgligt, snyft... men, men han har ju det bra där uppe och ler mot oss nu;)) och sedan så, ja vad har jag gjort mer? jag bett väldigt mycket på senaste tiden, man kommer väldigt nära gud på det sättet! aja, snart ska jag åka slalom med kompisar. Ha det bra, Gud välsignar dig OCH är med dig -även i svåra stunder!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype