Tipsa mig!

Hejsan alla! 
Hur är det med er? Och juste, ha en så bra sommar, och hoppas ni hade en bra midsommar! Det hade jag i alla fall;) 
Jag har en ide! Eftersom jag inte riktigt alltid har något att skriva om, så skulle inte ni kunna tipsa mig om saker jag kan skriva om? Jag menar, frågor ni har. Eller någon vittnesbörd (man har varit med om något och vill berätta det, ganska svårt att beskriva...) eller något åt det hållet. Ni kanske har ett bra bibelord eller ett bönesvar eller böneämne? (böneämne=Något man vill att man ska be för) Var inte rädda att tipsa mig genom att kommentera! Jag kollar kommentarerna innan de publiceras, så om du inte vill att andra ska se det, så är det bara att skriva det i din kommentar. Då ser bara jag det och jag publicerar det inte;) Men det skulle bli jättekul om ni ville det! Och då skriver jag det som ett vanligt inlägg, men jag skriver vem som har tipsat mig om det. Vore jättekul! 
Jesus älskar dig! Han är med dig! Han väntar på dig att du ska prata med honom!
Googlebild.











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype