JLY

Hejhej!
Nu har jag skrivit inbjudan till JLY.gruppen på FB! Så till alla sjöfruare, checka, checka!!!! Kommer bli nice imorgon när vi ska samlas. läängtar!!<3 Kanske också ska snacka med rektorn. Om rasterna. Hon säger att vi abolut inte får ha samlingarna på rastera, men jag har kollat upp det. och egentligen får vi det! Så jag hopppas, och hoppas! Så ja, det ska typ hända imorgon. Vi ska be och kanske sjunga en sång, det får vi se!<3 kanske tar med mig någon gitarr, vem vet?! Så det kommer bli härligt. Kanske lite lovsång också. Men vi ska också läsa bibeln tror jag. ska ta med mig den. Är inte hur bra som helst att läsa bibeln. Men jag ska i alla fall försöka!;)
Hejdå alla! Be till Gud! Be för det som tynger dig!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype