Gåvor

Hej igen!
En tanke som kom upp;) Tror du att universum är en slump? Tror du att DU är en slump? Det tror inte jag. Du är en speciell person! Ditt liv har en mening! Inte bara sitta vid datan och tv. Utan alla människor har fått en gåva av Gud tror jag! En del kanske har gåvan att be (alla kan ju be, men de som vill ha det lilla extra;)), andra kanske vill leda lovsång eller bli präst. Det vet inte jag. En del kanske har uppdraget att missionera (prata om Jesus). Jag tror att jag har antingen uppdraget att missionera, jag älskar att göra det! Och leda lovsång. Jag verkligen ÄLSKAR att sjunga lovsång! Det är så himla härligt! Musik står väldigt nära hjärtat!<3 Men om man har ett uppdrag att tex be. Då måste man träna på det också. Kanske inte bara ligga i sängen och be, utan högt kasnke, eller be för någon annan person som kanske är sjuk eller något. Inte vet jag? Men det kan kännas läskigt först, men ju mer man tränar, dessto bättre blir det! Man kan även be om vad man vill ha för "uppdrag". Kanske vill du missionera, men vågar inte, be för det då! Då kommer Jesus att hjälpa dig!!!<3
Du kommer att få hjälp, jag lovar dig! Jesus känner dig och han vet ditt bästa! Ha det gött och sköt om dig!<3
Googlebild.











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype