Negativa personer.

Hejsan!!
Kom hem för ganska länge sedan, men har inte orkat blogga + att jag har inte suttit framför datorn;) Det har ju varit så fint väder här:) 
Men när jag var i Lule så var det en predikan som jag fastnade för. Prästen berättade om att om en person bara ser negativa saker framför sig och med sig. Då ska man inte hacka på den personen att den måste bli bättre. För då känner den personen att det är bara fel på den personen och h*n gör inget rätt. Den ser bara negativa saker. om alla går emot h*n, då mår man inte direkt bra. Tillslut kan det likna mobbing. Så om den bara trycker ner sig själv, ignorera h*n. Eller kanske inte ignorera, men inte hacka på den personen. Inte säga att den gör fel hela tiden. För då drar den bara sig undan, och det är inte kul. Så tänk på det:)
.
I alla fall TAGGAR, TAGGAR TILL SKOLAN BÖRJAR! Kanske inte till lektionerna börjar, men till JLY-gruppen börjar igen! Har flera ideer och jag vill bara be på skolan! Om ni har ideer så får niu gärna kommentera! Skulle vara kul!!! Ni får gärna be för gruppen. För att det behöver vi! Just nu är vi bara två stycken, men fler ska vi bli. Mitt mål med denna grupp är att så många som möjligt ska bli kristna!:) Det kommer att bli jätteintressant. Dessutom har vi ju också rektorn... Men det kommer att ordna sig, vi får be för hon också:) Aja, nu ska jag göra något annat än att sitta här...;) Inte lika fint väder idag, men värmen är här fortfarande:) Dessutom ska vi se på nya "Spiderman"!  Och imorgon ska min familj skaffa hund:D Så imorgon kommer han! LÄÄÄNGTAR! och på fredag fyller jag år... haha;) Men jag kanske inte bloggar så mycket i veckan eftersom att det händer rätt så mycket. Men det kanske kommer något nytt inlägg, det får vi se! Men vi ses! Jesus älskar dig! Bless You! 


Matilda    •     •  

Hej!:) jag är en kristen tjej och tycker det finns för lite utav kristna bloggar och forum för ungdomar. Är en väldigt glad och öppen tjej som söker mer kristna vänner för att kunna dela sina tankar om gud! Hur gammal är du?:) hoppas du inte tycker det är konstigt att jag skrev bara! :) god bless you

Svar: Hejsan!Såklart är det inte konstigt att du skrev:)
Faktiskt fyller jag 14 idag:D
Folk kanske inte har tänkt på att man kan starta en blogg om kristendomen, inte vet jag?:)
Bless you!!
NONE NONE










Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype