Drömmar

Hejsan!
Är det bara jag som brukar få drömmar? Okej, nästan alla drömmer. Men jag drömmer sådant jag tror jag tror kommer från Gud. Gud pratar med mig genom drömmar. Så varje gång jag drömmer brukar jag skriva upp de i en bok. För det första så kan du kolla med andra drömmar då om de händer ihop. Men det är ju också kul att spara:) Ett ganska bra tips att skriva ner drömmar!:)
Som sagt så är jag inte så jättebra på att uppdatera. Men det trillar dit något lite då och då. Det kommer att bli bättre uppdatering när skolan är igong igen. Då kan jag ju skriva on JLY-gruppen också!
Men ha det gött!
Bless!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype