Det viktigaste är GRATIS!

Hejsan alla glaaaada!
Nu sitter jag här i min säng och latar mig framför datorn... Men egentligen varför måste man hålla på med datorer, mobiler, tv-apparater osv? Allt kostar ju! Kolla dig runt i ditt rum där du sitter. Finns det någoot i rummet som INTE har kostat något? Jag menar, du kanske inte har betalat det, men det kostar fortfarande. Men Gud har varit så himla smart, att det viktigaste här i livet är GRATIS! Kärlek, naturen, alla blommor, vatten, luft, solen, JESUS. Det är gratis!!!!!!!!!!!!! Helt gratis! Man kanske måste underhålla sig, men det viktiga finns framför dina ögon! Så istället för att sitt här och lata sig, gå ut och hitta på något!!:D 
Ha det så gött!!! Jesus älskar dig!
 











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype