Simon Åhdal

Hejhej och oj.. Det var länge sedan jag bloggade, jag vet...
Jag har gjort ganska många saker.. Bland annat har jag varit och lyssnat på Simon Åhdal! Och där ifråg fick jag med mig mycket! Jag kan berätta en sak han berättade. Nu är det här min lilla verson, ni får fråga han om det jag inte fick med... haha:P (NI som inte vet så är Simon Åhdal också artist)
Han hade fått en tanka, eller en dröm. Jag vet inte riktigt, men Gud sa till honom att han skulle fara till en stad där det inte fanns någon kristen verksamhet. Där skulle han sitta på ett torg med en skylt över sig där det stod "Gratis förbön". Sedan skulle han predika på deras folketshus för inga. Och han skulle predika torsdag, freda, lördag och sönda (tror jag). Han fick betala resan helt själv, men folketshus skulle Gud fixa gratis de dagarna. Men han vägrade. Inte ville han sitta där på ett torg och se ut som en idiot. Han sa nej. Men Gud fortsatte- Jo! Och han fortsatte- nej! Osv. Men tillslut sa han ok. Han kollade på facebook och frågade vilken stad/by det inte fanns någon krsiten verksamhet. Tillslut kom han fram till en liten by, kommer inte ihåg vilken. Han ringde en person och frågade om de hade ett torg och ett folketshus, och ja, det hade de. Han frågade om personen kunde fixa en torgplats och hyra folketshus. Och ja, det fick han. Och  han fick folketshus gratis, percis som Gud hade sagt. Han hade även bokat denna "resa" på de största dagarna. Det var marknad just de dagarna. Så han for dit, satt på torget och predikade för några personer i ett folketshus. 
---Visst är det häfftigt!!!!!!!!!!!! Han hade några fler upplevelser också! Och sedan snackade han mycket om att ta den lilla bägen i stället för den stora. Spela roll om du ser ut som en idiot, du gör det i Jesu namn! Bara det förändrar så mycket! Du kommer få tillbaka något mycket större!!
När han kom hem så hade hans låtar kommit upp på topplistan i Korea! Korea lyssnade på honom! Han fick tillbaka något större än vad han förväntade sig. COOLT!!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype