kvällsmöte

Det har blivit ganska lite bloggning på lovet för jag har gjort så himla mycket:D Hoppas att ni har haft en super jul och kommer att ha en super nyårsafton och en bra start på det nya året! Själv ska jag kanske fara till Lule och fira nyår, om nu min pappa blir frisk...:// 
Ikväll så ska jag kanske till Livskraft. Ska kanske fara på kvällsmötet. Livskraft är ett ungdomsläger, men jag är för liten för att gå på det:(  Men nästa år såå!!! Då blir det att fara på läger ska jag säga! Men ska kanske dit på kvällsmötet som startar 19.00. Men jag är så himla sugen på att lovsjunga!!! Jag hoppas att det är bra lovsång, hahah! Men det kommer det säkert vara. Jag vill få ett möte med Gud, be och bara lovsjunga honom! 
Det blev inte ett så långt inlägg, men men... Hoppas ni får det super! 
Jesus är med er, be och lovsjunga honom!<3











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype