Jesus Culture

Hejhej!
Har kollat på några videoklipp från Jesus Culture:D Asså, det finns ju hur mycket som helst på youtube! Det är så himla härligt! Jag har bland annat hittat flera konserter som finns ute. Så jag hade tänkt att lägga upp de här;)
 
 
 
Den här sista videon är helt otrolig! Höll nästa på att gråta... hahah:) Publiken kan aldrig sluta att skrika av glädje! På vanliga konserter så går man på dem för att njuta av musiken och kolla på när de spelar. Men när man går på en kristen konsert, men lovsång, alltså lovsångsband som spelar, då är inte musiken den viktigaste, utan det är Jesus! Alla är där för att lovsjunga Jesus! Och det är så himla häftigt!!!! Någon gång i mitt liv ska jag gå på en Jesus Cultur-konsert! Helt klart!;)











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype