Kingdom Camp:D

Jag har varit superduperdålig att uppdatera...:/ Sommarlovet tar mycket tid, haha:)
Snart börjar iaf skolan. Vilket jag inte taggar så himla mycket. Det ska ju såklart bli kul att träffa alla och JLY-gruppen ska vi ju förstås jobba på! Vilket jag TAGGAR! haha:) Sedan taggar jag BÅTEN:D 
.
Hade tänkt att berätta lite om Kingdom camp:)
Kingdom camp är ett familjläger som är hur kul som helst! Det är ett LÄGER. Oas, och new wine är ju KONFERENSER. och på Kingdom Camp är gemenskapen det viktigaste. Förutom Jesus;) Sedan är lovsången riktigt bra! Den är inte riktigt lika rockig som Delirious, utan det är som en annan genre:) Men ändå super! Har ni märkt någon gång att ni har lyssnat på en lovsång så mycket så att ni har tröttnat på den, och sedan så sjunger man den när man tillber Gud. Då är den inte lika "tröttsam" utan då är det helt underbart. Det kan vara en ganska dålig sång, men ändå är det underbart! 
Undervisningen var också bra, antar jag... Var inte riktigt med på hela och så... Var och tog hand om hunden;) 
Men det bästa var kvällarna! Då var det FEST! Först riktigt bra lovsång i en timme. Sedan predikan i 45 minuter. Sedan bön, och den kunde hålla på ganska länge. Men det var helt underbart. och det som var bra var att vi var inte så många s¨å man kunde bara gå fram till scenen och säga något. tex "Jag har ont i benet, kan ni be för mig?" eller något sådant. Det var väldigt frivilligt. Om man ville vara med på bönen så gick man fram och var tillbedjare (en som ber för en) eller en som vill ha förbön. Nästan alla steg fram. Man bad för folk och man fick själv förbön. UNDERBART! Alltså att vara i tillbedjan är det bästa som finns!
Om man ville så kunde man bara säga till en lovsångsledare och säga att man ville vara med och spela. Då kunde de fixa det! Så nästa år tar jag med mig saxen!:D haha:) Vi var ca 110 st, alltså inte så många. Men i alla åldrar. stora till små. Undervisningen översattes i tre olika språk, engelska, svenska och spanska. Ett läger för alla!
Men rekomenderar det verkligen! Vore kul om man skulle se någon av er nästa år! 
Så nu fick ni lite smak av vad jag har varit med om! Jesus älskar er!!!!!<333











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype