Jesus är med oss!

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att So:n ska börja. Det är Geografi. Vilket inte är så kul... men jaja. 
Igår hade vi JLY-gruppen och det var så kul! Alltså vi ska ha denna grupp i ca 15-30 minuter, men jag och Emma som leder gruppen (det är bara vi som är med, med det kommer bli fler) vi satt i en och en halv timme och bara snackade och tron och livet. Vi antäcknade det vi sa ibland och vi skrev upp bibelord och bibelverser. Vi brukar alltid be på slutet. Och vi ber för varandra. Det är viktigt att be för varandra. Bara velsigna den. Sedan bad vi att det ska hända något i skolan. Något spännade och sp. Jag vill att vi ska få frågor om kristendomen. Sådana frågor som vi kan svara på. Och sedan VÅGA fråga och bjuda in folk. JESUS ÄR MED OSS! Eftersom att vi har Jesus med oss, vad kan då hända?! HAN ÄR BARA BÄST!
Nu ska jag snart börja. Men nu får ni ha det så bra och be för att det skall hända något spännande, för då gör det de!:D











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype