Gud har en plan över ditt liv!

Ibland tänker jag att jag vill vara med en speciell person. Eller jag vill vara i samma lag som den personen . Men sedan blir det inte så. Då blir man lite besviken och man vill inte göra något. I den situvationen brukar jag tänka att Gud har en plan med mitt liv. Så jag brukar tänka att det kommer att bli bra, även om det hade varit bättre om jag var med den personen så blir det ändå bra. För Jesus är med oss, och han vill bara oss väl. Så det kommer bli bra oavsett!
Idag planerade vi lite inför kommande året i JLY-gruppen! Kommer bli sjukt kul! Vi gjorde affischer, och snackade ÅÅHH vad jag TAGGAR! Hoppas bara att det kommer lite folk, det skulle ju vara kul:D Aja, det blev ett kort inlägg idag:) men det får ni leva med... ahahha:DD











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype