Böneämnen

Hejsan...!
Jag vet, jag har varit otroligt dålig på att uppdatera... sorry, sorry.
Idag har i alla fall skolan börjat, och jag är SJUKT TAGGAD! Dock inte för lektioner och själva "skolan". Utan till JLY-gruppen! I år har vi hela ÅRET framför oss! Ska be nnu för gruppen och att det ska komma fler och fler. Vi ber också att rektorn ska låta oss göra det här och att hon ska förstå att vi inte ska gör någon illa. Vi ber också att Jesus ska komma med sin Heliga Ande och förvandla skolan till ett skönt ställe där man kan känna sig trygg. Jag vill också be att eleverna ska fråga oss sake och  att vi kan svara på de frågorna som JEsus vill att vi ska svara på. vi ber att vi ska prata om Jesus och att han pratar genom oss. VI ber om frimodighet! 
Det är mycket att be för. Men man ska komma ihåg att Gud lyssnar. Och om vi ber så händer det saker förr eller senare. Det kan jag lova! Så nu skulle jag vilja att ni ber för denna grupp och att folk ska bli frälsta på våran skola.
.
Nu skulle jag vilja att vi ber för en kvinna. När vi var på Kingdom camp så kom det ett par från spanien (de är svenskar) mannen hade cancer i maget och dog för en dag sedan. Så denna kvinna (som var hans fru) ber vi att Jesus är med henne och tröstar henne!
LIte böneämnen, nu får ni ha det så gött! JEsus lyssnar!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype