Jesus lever, HURRA, HURRA!!!

Glad påsk på er alla! Jesus lever! Jag är så ledsen att jag inte har uppdaterat... Bloggen ligger i kras just nu... Men jag berättar vad jag har haft för mig sen senast;))) Jag har varit på FIRE-konferensen och haft det skoj. Det är som ett läger med massa firande, till jesus, (De hade 10-jubileum) så det var ännu mer fest. Vi lovsjöng, grymt bra lovsång. Sedan har jag startat en Generations-grupp, alltså en kristen skolgrupp. Vi har inte riktigt kommit igång än, men men. sedan så har jag fått en Streetbible. Uppskattas jättemycket. Jättebra bibel som innehåller vittnesbörder om när de träffade Jesus första gången. Och sedan nya testamentet. Rekommenderas! Och nu så ska vi ha påskfest. Så en en gång, GLAD PÅSK PÅ ER!!! JESUS LEVER, HURRA, HURRA!!!!!!!!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype