Ja, mitt liv i denna sekund;)

Just nu sitter jag och ska plugga och lyssnar på musik. Jag är helt inne på lovsång, så himla härligt! Om ni har några tips på låvsångsteamer eller band, så komenter gärna! Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jo! På söndag ska jag på lovsångskväll (min familj ska leda lovsång) på Betelkyrkan. Det ska bli riktigt kul!
Sedan vill jag rekomendera att kolla in på www.nygeneration.se. Ni kanske vet vilka de är, emn de är i alla fall till för kristna skolgrupperna. Man kan vara med på ett läger, som jag kanske ska gå på, som är på en båt! De har 10års-jubileum och det ska de fira på en båt med 2000 ungdomar! Värsta himelriket! Det är bön, dygnet runt, lovsång och bara så FETT! Ingen alkohol och bara JESUS!!!!!!!! Så kika in där och kanske anmäl er;) Har hört att det inte är så många platser kvar:( men jaja.
OCH kika in på min andra blogg (med kompisar) http://sjftjejorna.blogg.se kolla in där med!
Ha det så bra! och du är älskad av en som är större än universum!!!!











Kom ihåg mig?
Hej! Jag är en tjej på 18 år som älskar Jesus och vill se hans rike spridas i Sverige! Jag skriver om min tro,lovsång och annat som snurrar i mina tankar! Blessings!

HannaVic logotype